środa, 28 czerwca 2017

Obiad z warzywami i kurczakiem szybki i smaczny







Wakacje już za chwilę, ale czasu mam coraz więcej. 

Podzielę się pomysłem na potrawę szybką i smaczną. Korzystałam z półproduktu, czyli mieszanki warzyw na patelnię. Kiedyś  uwielbiałam te dania, kupowałam jak maniaczka i jadłam i jadłam...


No wiem, że jest sezon i można kupić wszystko świeże ... ale jak czasu brak trzeba się ratować i tak. 







Do wykonania tego talerza obiadu użyłam:

* pół piersi z kurczaka pokrojonej w drobną kostkę
* pół opakowania gotowych warzyw na patelnię (ziemniaki, papryka, fasolka, cebula)
* kilka oliwek zielonych
* pół świeżej papryki pokrojonej drobno
* łyżeczka oleju kokosowego
* przyprawy - zioła prowansalskie, tymianek, sól, pieprz, papryka słodka mielona)

Na patelni rozgrzałam olej i usmażyłam kurczaka, dodałam wymieszane przyprawy, wszystkie warzywa i pod przykryciem często mieszając dusiłam na małym ogniu około 10 minut.... następnie zdjęłam pokrywkę i jeszcze często mieszając smażyłam chwilę :)

Prawda, że proste?

Smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz