poniedziałek, 26 czerwca 2017

Śniadanie na ciepło i na słodko

Cześć!

Wreszcie mogę spokojnie gotować i pisać i fotografować! Pełne szczęście!
Dziś śniadanie lub obiad na słodko i na ciepło. Bardzo prosty i pyszny placek

składniki na ciasto:
* pół kubka jogurtu naturalnego, czyli około 100 ml
* jajko
* około 2 czubatych łyżek mąki pszennej pełnoziarnistej
* szczypta soli
* olej kokosowy do smażenia
dodatkowo:
* świeże truskawki lub inne owoce do których dodałam pozostałą część jogurtu z kubeczka.

W rondelku roztrzepałam jajko, dodałam jogurt, posoliłam i wymieszałam. Dodałam mąkę, wymieszałam na gładką płynną masę i smażyłam na złoto na rozgrzanej patelni. Po usmażeniu wyłożyłam na talerz, dodałam jogurt i truskawki i danie gotowe!
Zajęło mi to 10 minut!
Polecam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz