czwartek, 14 lipca 2016

Kasza gryczana z kurkami i mięsem mielonym



... czyli to co było w lodówce i trzeba to zjeść! Doszła jeszcze kukurydza i można zacząć przygotowanie

składniki na 1 porcję
* pół szklanki około 100 g ugotowanej kaszy gryczanej
* dosłownie 5 średnich kurek umytych i pokrojonych lekko
* łyżka kukurydzy z puszki odsączonej z zalewy
* około 100 g mięsa mielonego z indyka
* łyżeczka świeżej kolendry drobno posiekanej
* sól, pieprz
* oliwa z oliwek - 2 łyżki
* cebulka drobno posiekana (może być łyżeczka ;)
* odrobina wody (2 - 3 łyżki)

Na patelni rozgrzałam oliwę.
Dodałam cebulę i mięso, przesmażyłam.
Dodałam kurki, kukurydzę, kasze i kolendrę, wymieszałam i podlałam odrobiną wody. Pod przykryciem podusiłam z 10 minut na małym ogniu, często mieszając. Doprawiłam solą i pieprzem. Smażyłam jeszcze z 5 minut już bez przykrycia, często mieszając!
Smacznego :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz