sobota, 19 marca 2016

Babeczki z wiśniowym musem - ekspresowo


Są goście w domu - są babeczki!
Tym razem zapraszam na ciekaw połączenie korzennych przypraw, czekolady gorzkiej i kwaskowej wiśni!

składniki (na 18 sztuk)
* półtorej szklanki mąki
* 3/4 szklanki brązowego cukru
* łyżka płaska proszku do pieczenia
* szczypta soli
* 2 łyżki startej drobno gorzkiej czekolady
* 2 łyżki przyprawy do piernika
* łyżeczka cynamonu
* 2 jaja
* 200 ml mleka
* 3/4 szklanki oleju
* mus wiśniowy (u mnie gotowy ze sklepu)
* cukier puder do dekoracji

Szklanka 250 ml.

W jednej misce wymieszałam mleko, jaja i olej. 
W drugiej, większej połączyłam mąkę, cukier, proszek do pieczenia, sól, czekoladę, przyprawy do piernika i cynamon. 
Do miski z suchymi składnikami przelałam mokre, zmiksowałam szybko i gotowe. 
Do foremek na babeczki wyłożonych papilotkami papierowymi nalewałam ciasto tak do połowy. Na środku ciasta do każdej babeczki kładłam pół łyżeczki musu. Następnie przykryłam mus dopełniając papilotki ciastem do 3/4 wysokości. Piekłam około 30 minut.
Po wyjęciu z piekarnika przestudziłam udekorowałam cukrem pudrem. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz