niedziela, 17 maja 2015

7 życzeń - nowe miejsce na mapie kulinarnej Warszawy


Warszawa. 
Niby dużo miejsc do odwiedzenia, tak kulturalnej jaki i kulinarnej mapie. 
No właśnie... niby.... Kulinarnie są jednak "czarne dziury" w których ciężko znaleźć ciekawy lokal z dobrym jedzeniem za rozsądną cenę. Takim miejscem jest moja okolica. Dlatego radość moja ogromna, gdy dowiedziałam się o lokalu 7 życzeń. Wczoraj odbyło się otwarcie i oczywiście nie mogło nas tam zabraknąć. Właściciele to ludzie z pasją i miłością do jedzenia, gotowania, świeżych produktów, świetnych kompozycji smakowych. W lokalu otrzymacie ofertę kuchni japońskiej i meksykańskiej. Ciekawy miks kultur i smaków. Testowaliśmy na sobie, ja oczywiście sushi, a on kuchnia meksykańska. I? Rewelacja! Najlepsze sushi jakie jadłam, a jadłam już dużo i wielu miejscach, dużo ryby, ryż pięknie trzyma całość, estetycznie podane... Świetna chimichanga (burrito smażone na oleju lub maśle, popularne na północy Meksyku), z idealnym mięsem, dobrze doprawiona, w rozsądnej cenie. 
Po pierwszej wizycie, ale nie pierwszej uczcie u Tego kucharza, jesteśmy zachwyceni i trzymamy kciuki!














Jedliśmy za własne pieniądze, polecam bo bardzo lubię, uwielbiam wręcz!!!
Adres:
7 życzeń
ul. Monte Cassino 13/5
Warszawa Wola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz