czwartek, 23 kwietnia 2015

Placki z jabłkiem, czekoladą i cytrynową nutką


Placuszki idealnie jabłkowe. Polane czekoladą mleczną smakują na śniadanie, obiad lub kolację. 

Placki z jabłkiem, czekoladą i cytrynową nutką

składniki:

* jajo
* jogurt naturalny
* 3 - 4 łyżki cukru
* pół szklanki mleka
* mąka pszenna - półtorej szklanki
* 2 łyżki płatków owsianych
* 3 jabłka starte na grubych oczkach tarki
* skórka z cytryny starta na drobnych oczkach tarki
* czekolada mleczna (3/4 tabliczki około 75 g) roztopiona w kąpieli wodnej z dodatkiem 3 łyżek mleka
* olej słonecznikowy do smażenia

W głębokim naczyniu zmiksowałam jajo z cukrem, dodałam mleko, mąkę, płatki owsiane, jogurt naturalny i dokładnie zmiksowałam. Dodałam jabłka i skórkę z cytryny, wymieszałam. Na patelni rozgrzałam olej i łyżką nakładałam porcje ciasta. Placuszki po usmażeniu odsączałam na ręczniku papierowym. Tuż przed podaniem polewałam czekoladą. Smacznego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz