wtorek, 14 kwietnia 2015

Muffiny z czekoladą i pomarańczą





Deser na popołudnie. Szybki i prosty. Jest czekolada, pomarańczowy smak i zapach...  
Szybkie babeczki inspirowane TYM przepisem. 







Babeczki czekoladowe z pomarańczową nutką

składniki:
* 2 szklanki mąki
* 2/3 szklanki cukru
* 1 łyżka cukru waniliowego
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* 1 szklanka mleka
* 1/3 szklanki oleju słonecznikowego
* szczypta soli
* 2 jaja
* 100 g czekolady mlecznej drobniutko posiekanej lub startej na tarce
* skórka z 2 pomarańczy starta na drobnych oczkach tarki
* cukier puder do dekoracji

w jednym naczyniu wymieszałam składniki suche (mąka, cukier, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, czekolada, skórka pomarańczowa, sól). W drugim naczyniu wymieszałam składniki mokre (jaja, olej, mleko). Mokre wlałam do suchych i wymieszałam łyżką. Gotową masę przełożyłam do silikonowych foremek (3/4 wysokości). Piekłam w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez około 25 minut. Po upieczeniu posypałam cukrem pudrem.





1 komentarz: