sobota, 6 lipca 2013

Poziomkowy zawrót głowy


Mmm... 
nie mogłam się oprzeć! 

Cena - z kosmosu! 
Ale ten zapach...
Zamknęłam oczy i przypomniałam sobie chwile z dzieciństwa... 

Rower... 
Las... 
Świeże poziomki jedzone prosto z krzaczka. 

Często zamówienia mamy na poziomki kończyły się na... pustym koszyczku, ale pełnym brzuchu. Cudowne wspomnienia, cudowny zapach i smak! Dziś zapraszam na pyszny i prosty deser

Poziomkowy zawrót głowy

składniki ( na 3 kubeczki 250 ml)
* 250 ml serka mascarpone
* czubata łyżka cukru pudru
* 2 łyżki amaretto
* kilka herbatników
* kilka łyżek białego wytrawnego wina
* listki mięty do dekoracji




Mascarpone przełożyłam do miski i dokładnie wymieszałam z cukrem i amaretto. Herbatniki rozgniotłam bardzo drobno. W szklankach układałam kolejno herbatniki, polałam je łyżką wina, nałożyłam mascarpone, dodałam poziomki, które posypałam pokruszonymi ciasteczkami, dodałam serek i na wierzch poziomki. Całość udekorowana listkami mięty. 




Simple but perfect!   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz