piątek, 5 lipca 2013

Kotlecik


Kurczak trochę inaczej. Mam czas, więc szukam inspiracji tu i tam :) Ty razem przeglądając Kuchnię Lidla trafiłam na fajny pomysł Placuszków z piersi kurczaka. Zrobiłam to nieco inaczej, ale też posiekałam mięso... 
Zapraszam na 


Kotleciki z piersi kurczaka

składniki (na około 12 sztuk)
* 2 piersi z kurczaka, około 05 kg
* jajko
* 2 - 3 łyżki bułki tartej
* przyprawy - sól, pieprz, papryka ostra mielona (około łyżeczki), szczypta mielonej kolendry
* pół małej cebuli bardzo drobno posiekanej
* olej słonecznikowy do smażenia


Kurczaka, umyłam, osuszyłam i pozbawiłam wszelkich tłustych części i bardzo drobno posiekałam, bardzo! Mięso przełożyłam do miski, dodałam jajko, przyprawy i bułkę tartą. Dokładnie wymieszałam i uformowałam małe kulki, które smażyłam na złoto na oleju słonecznikowym. Z czym jeść? Można same, można z ziemniakami i surówką, ja zjadłam same posypane świeżą i drobno posiekaną natką pietruszki. Polecam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz