środa, 17 lipca 2013

Bób z cukinią na ostro


Zielone szaleństwo w mojej małej kuchni trwa. 
I wcale mnie to nie martwi! Wręcz przeciwnie, jestem zachwycona pałaszując codziennie świeżą porcję warzyw. 

Od kilku dni zajadam się bobem. 
  W najnowszym numerze magazynu "Pieprz i sól" znalazłam inspirację, lekko ją zmodyfikowałam i zapraszam na 

Bób z cukinią na ostro

składniki (na 1 porcję)
* pół małej cukinii pokrojonej w około 1 cm kostkę
* szklanka ugotowanego i obranego ze skórki bobu
* 1/3 zielonej papryki pokrojonej w kostkę
* pół małej cebulki posiekanej drobno
* ząbek czosnku drobno posiekany
* pół czerwonej papryczki chili
* łyżka oliwy z oliwek
* sól, pieprz

* opcjonalnie - kilka plastrów boczku, wcześniej usmażonego na chrupiąco


Na patelni rozgrzałam oliwę, dodałam czosnek, cebulkę i paprykę chili. Krótko smażyłam i dodałam cukinie i paprykę. Na średnim ogniu smażyłam około 5 minut często mieszając. Dodałam bób, doprawiłam do smaku solą i pieprzem i smażyłam jeszcze z 5 minut często mieszając. Podałam z plastrami boczku na moim ukochanym białym talerzu. Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz