piątek, 12 października 2012

Ryba na warzywach

Obiad idealny! A co najważniejsze szybki do wykonania. Mój kompletny brak czasu na kuchenne przygody jest strasznie denerwujący. Wychodzę, jak jest ciemno, wracam i jest ciemno. Więc ani gotowanie ani fotografowanie... Dramat :( Coś wymyślę .. Tymczasem obiad wczorajszy, łosoś i warzywa, dla mnie połączenie idealne!

Łosoś na warzywach

Składniki: 
* pieczarki pokrojone w talarki, 
* marchew starta na tarce, grube oczka
* po kawałku papryki czerwonej i żółtej, pokrojone w kostkę 
* łyżka drobno posiekanej cebuli czerwonej
* przyprawy (sól, pieprz, kolendra, kumin)
* łyzka oliwy z oliwek
* łosoś, przyprawiony sola i pieprzem oraz startą na tarce skórka z cytryny, dosłownie szczypta
* szczypta koperku, świeżego lub suszonego

Na patelni rozgrzałam oliwę, dorzuciłam cebulę i warzywa. Podsmażyłam chwilę na średnim ogniu, wymieszałam i dodałam przyprawy. Usmażyłam. 
Łososia usmażyłam na patelni grillowej. Gotowego ułożyłam na warzywach. Całość posypałam koperkiem. Do tego lampka czerwonego wina i obiad jest idealny!

2 komentarze:

  1. Czyli pysznie i zdrowo. Łosoś z grilla jest cudowny w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniaam! łososia uwielbiam. a w takiej zdrowej wersji musi być pyszny.

    OdpowiedzUsuń