sobota, 22 września 2012

Notes from Breakfast - część 6



Śniadaniowo. Smacznie. Tym razem nieco monotematycznie. Twarożkowo i owocowo. 
Moja ulubiona pora dnia. Leniwe śniadanie. Z kubkiem kawy lub herbaty. Do tego porcja wiadomości. Szczypta muzyki. I można ruszać w świat. No może na razie do pracy. 



1. Twarożkowe
serek wiejski + nektarynka + winogrona różowe + płatki musli 
to śniadanie zawsze ładniej wygląda przez wymieszaniem ;)

2. Rolowane

to był osobny wpis - TU, bo takie było pyszne...

3. Twarożkowo na wytrawnie

serek wiejski + papryka pokrojona w kostkę + kromka chleba razowego podpieczona na patelni + pomidor pokrojony + wędlina z indyka + łyżeczka chrzanu = wymieszane i pyszne


4. Twarożkowe ze śliwką

twarożek chudy + jogurt truskawkowy + śliwka pokrojona + winogrona + musli 



5. I znowu śliwka

jogurt naturalny + pół serka chudego Miss Talia + śliwki węgierki + zielone winogrona + musli

6. Omlet z owsianą nutką

to śniadanie doczekało się osobnego wpisu
TUTAJ









7. Twarożek wytrawny

serek wiejski + pół papryki czerwonej + ogórek kiszony + kilka pieczarek marynowanych + ser pleśniowy 



źródło: weheartit.com


Dziś śniadanie już jesienne - śliwkami z cynamonem witam pierwszy oficjalny dzień jesieni :)

7 komentarzy:

  1. Niby jestem fanką słodkich śniadań, ale oczarowały mnie rollsy kryjące się pod numerem dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moje serce skradły oczywiście te słodkie śniadanka, ale takie rollsy chętnie bym zjadła na obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te zrolowane śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i znowu narzekam, czemu mi się nie chce przygotować takiego śniadania chociaż raz... ehh to lenistwo:P

    OdpowiedzUsuń
  5. serve me with any one of those and i'm a happy lady!

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle smacznych rzeczy, aż ślinka mi cieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. omlet najbardziej trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń