czwartek, 7 czerwca 2012

Sałatka z piersią





Kurczaka oczywiście :) 
Nowa wymyślona sałatka na obiad. Przeglądając gazetę z programem natknęłam się na kilka przepisów z cieciorką i przypomniałam sobie o małej puszcze ukrytej pod szafką. Natychmiast przystąpiłam do sporządzania listy produktów na sałatkę.


Składniki:
* mała pierś z kurczaka, pokrojona na kawałki, które przyprawiłam odrobiną soli, pieprzu i łyżeczką musztardy sarepskiej, oprószyłam wszystko szczyptą mąki i usmażyłam na złoto na rozgrzanej patelni
* łyżka oliwy z oliwek do usmażenia kurczaka
* ogórek kiszony
* 2 łyżki odsączonej cieciorki
* 10 pieczarek marynowanych, przekrojonych na pół
* papryka czerwona




Wszystko wkładamy do miski, polewamy sosem i zjadamy!




Sos:
* łyżka majonezu
* 2 łyżki octu balsamicznego
Wymieszane i gotowe do polania sałatki.



:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz