czwartek, 28 czerwca 2012

Muffiny



Wszyscy robią muffiny, zrobiłam i ja! Takie pierwsze starcie postanowiłam zacząć sprawdzonym przepisem, źródło TUTAJ. I rzeczywiście wyszły, nawet nie sądziłam, że tak prosto się TO robi. :) Niektóre trochę krzywe, ale poćwiczę ;)
Składniki (na około 18 muffinek):
* 2 szklanki mąki pszennej
* 2/3 szklanki cukru
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* 1 łyżeczka cukru waniliowego
* 1 szklanka mleka
* pół kostki masła roztopionego
* 2 jaja
* 4 kostki gorzkiej czekolady


Wszystkie składniki wsypałam do miski, poza czekoladą. Wymieszałam łyżką. Wlałam do moich silikonowych foremek, tak 2/3 wysokości. Do kilku dodałam po 3 żuraw-inki suszone. Piekłam około 25 minut. 




Po upieczeniu udekorowałam rozpuszczoną w 2 łyżkach mleka czekoladą. Zastosowałam mój ulubiony przyrząd do dekoracji - foliową torebkę z odciętym delikatnie rożkiem. 


Uwielbiam kolaże :)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz