środa, 27 czerwca 2012

Warzywnica



Dostałam wczoraj siatkę pieczarek i kilka papryk... I znów dylemat: ko to zje? i co z tym zrobić? Przymusowy obiad paprykowo - pieczarkowy dla wszystkich! A że uwielbiam wymyślać dziwne tytuły dla postów i tym samym nazw moich potraw, dziś kuchnia moja serwuje Warzywnicę ;) Taka warzywna odmiana jajecznicy ;)


Składniki dla 1 osoby:
* pół papryki czerwonej
* pół papryki żółtej
* 7 średnich pieczarek 
* 2 plastry kiełbasy suchej krakowskiej
* przyprawy (sól, sporo pieprzu, papryka mielona, ząbek czosnku, zioła prowansalskie)
* łyżeczka oliwy z oliwek
* jajo roztrzepane ze świeżą posiekaną bazylią


Patelnię rozgrzałam, wlałam oliwę i dorzuciłam posiekaną kiełbasę i warzywa. Smażyłam z 5 minut na średnim ogniu, dorzuciłam przyprawy. Jeszcze chwilę smażyłam. Warzywa zalałam jajkiem i wymieszałam, smażąc jeszcze około minuty! Obiad wyszedł wyśmienity! 



8 komentarzy:

  1. Stanowczo preferuję warzywnicę jako zamiennik dla klasycznej jajecznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tak szczerze - dobre to musi być! nie tylko na obiad ale też na śniadanie zamiast tej jajecznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda niesamowicie :) Pełnia kolorów i smaków :)

    OdpowiedzUsuń