poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Placki bananowe na śniadanie lub deser

Cześć :)

Nie lubię bananów, albo tak sobie to dobrze wmówiłam... Jakoś nie mogę znieść zapachu banana, a jednak skusiłam się na zrobienie z nich śniadania... masakra, ale tak wyszło i wyszło obłędnie!!! Naprawdę fajne, słodkie placki, słodkie bez cukru i niesamowicie sycące. 

składniki:
*jajko roztrzepane
* 2 - 3 łyżki mąki pełnoziarnistej
* pół łyżki otrębów owsianych
* średni banan mocno dojrzały, obrany ze skóry i zgnieciony widelcem na papkę
* mały jogurt naturalny (około 180 ml) 
* olej do smażenia 
* dowolne owoce do posypania wierzch ale nie są konieczne

W rondelku roztrzepałam jajko, dodałam banana i jogurt, wymieszałam i dodałam mąkę i otręby. Placki lepiej się smażą, gdy ciasto jest gęstsze. Jeśli jest za gęste dolewam odrobinę wody. Smażę na złoto najczęściej na oleju kokosowym i podaję z dostępnymi w domu owocami :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz