czwartek, 6 lipca 2017

Kolejna porcja ryżu

Cześć :)

Obiady ostatnio jem jak normalny człowiek. Mam czas by spokojnie przygotować, usmażyć, sfotografować. Uwielbiam urlopy!

Ten pomysł na obiad też jest prosty, ale bardzo smaczny.

wystarczy przygotować:
* pół torebki ugotowanego ryżu białego 
* kilka malutkich pieczarek
* pół żółtej papryki pokrojonej w kostkę
* pół piersi z kurczaka pokrojonej w kostkę
*przyprawy - sól, pieprz, zioła prowansalskie, tymianek, bazylię, paprykę słodką mieloną
* olej do smażenia - u mnie odrobina kokosowego

Kurczaka wcześniej doprawiłam solą, pieprzem i papryką słodką mieloną. Zostawiłam na chwilę i przygotowałam pozostałe składniki. Na patelni rozgrzałam olej i usmażyłam kurczaka. Dodałam pieczarki i paprykę żółtą i zioła (prowansalskie, bazylię i tymianek - około szczypty). Na małym ogniu pod przykryciem poddusiłam z 10 minut, by pieczarki puściły sok i wszystkie smaki się przeniknęły. Oczywiście pamiętałam o mieszaniu. Dodałam ryż i jeszcze chwilę smażyłam, już na większym ogniu i bez przykrycia. Gotowe, polecam, bo wyszło naprawdę rewelacyjnie:)

Świetnie smakuje z pomidorkami :)





Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz