piątek, 30 czerwca 2017

5 składników w 5 smakach



Cześć :)


Dziś na obiad znów prosto, szybko i smacznie. Ale ostro :)
składniki podaję tak mniej więcej :) 


składniki na 1 porcję 
* bób - ugotowany i obrany kilkanaście sztuk
* pierś z kurczaka pokrojona drobno, dosłownie po pokrojeniu czubata łyżka
* makaron ryżowy cienkie nitki - jedna solidna garść zalana gotująca wodą i moczona przez 5 minut
* papryka świeża czerwona pokrojona drobno, łyżka czubata
* odrobina sezamu
* olej kokosowy do smażenia, pół łyżeczki
* przyprawy - kilka kropel sosu sojowego, słodka papryka mielona szczypta, pieprz, szczypta przyprawy 5 smaków



Na patelni na oleju usmażyłam kurczaka, dodałam paprykę , bób i chwilę podsmażyłam na średnim ogniu często mieszając, doprawiłam sosem sojowym, pieprzem i przyprawą 5 smaków, papryką.. Wymieszane i dodałam makaron. Jeszcze chwila na patelni, mieszanie i danie gotowe!
Na koniec posypałam odrobiną sezamu. 


Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz