niedziela, 23 kwietnia 2017

LunchBox pomysł 1

Dzień Dobry :)

Taki pomysł mam, żeby podzielić się moimi obiadami do pracy, bo tam często zaglądają do mojego pudełka i pytają skąd mam przepis...
Z głowy... Więc z głowy przelewam do sieci.
Pomysł dziś na jutrzejszy obiad to

Sałatka z makrelą

składniki na 1 porcję
* makrela wędzona, połowa średniej, oczyszczona z ości i poszarpana drobno
* pół woreczka białego ugotowanego ryżu
* kilka ogórków konserwowych z chili, pokrojonych w plasterki
* 3 pomidory suszone pokrojone drobno
* plaster sera pleśniowego pokrojony w drobną kostkę
* kilka oliwek czarnych odsączonych i pokrojonych drobno
* duża rzodkiewka

Wszystkie składniki wrzuciłam do miski, wymieszałam i przełożyłam do pojemnika szczelnie zamkniętego.

Bardzo rzadko dodaję do takich sałatek jakikolwiek sos. Wszystkie składniki wymieszane zostawione na noc w pojemniku same się "przegryzą" puszczą jeszcze swoje soki.  A ja wolę takie jedzenie treściwe ;)

przed zmieszaniem

po zmieszaniu 
Smacznego :)
Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz