sobota, 11 marca 2017

Karkówka z Biedronki

Dziś na obiad zrobiłam coś na szybko. 
W Biedronkach, Lidlach, marketach pojawiają się mięsa gotowane wolno,w różnych marynatach. Pomyślałam, czemuż by nie wypróbować? 
Kupione i zrobione.
Oto co z tego wyszło. 
Mięso jest w opakowaniu, na którym opisano dokładnie jak je przygotować.
Więc nawet kulinarny laik, będzie wiedział jak je zrobić.


Według producenta mięso powinno się piec około 20 minut, ja je piekłam około godziny , podlewałam jeszcze odrobiną wody, dodałam trochę pieprzu i listki laurowe.


Wyszło naprawdę świetne mięsko, w ilości dla 1 bardzo głodnej osoby lub 2 średnio głodnych mięsożerców. 
Dla mnie odrobinę za słone... Ale smaczne :)



Podsumowując: oczywiście lepiej kupić kawał mięcha i doprawić według własnego uznania. Na pewno wyjdzie smaczne, ale czasami można sobie pozwolić na lenistwo i kupić gotowiec ;)

To nie jest wpis sponsorowany, jadłam za własne pieniądze.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz