niedziela, 4 grudnia 2016

InstaWeek czyli Kawa i parówki

Takie dni ostatnio zimowe, a u mnie na talerzach ... kiełbasiano!
Najlepsze ranki z parówką lub smażonymi kiełbaskami. 
Do tego zwykle kanapeczki w wersjach z serem żółtym lub twarogiem i warzywko pomidorowe. 
Po takim śniadaniu zawsze jestem najedzona na dłużej :)
Skusiliśmy się też na bułki słodkie, na poniedziałek! 
Ja wybrałam tartę z owocami, tak... że niby owoce to zdrowiej ;) złudzenia... 
I oczywiście bez kawy nie ma śniadania. Ostatnio spodobały mi się kubeczki jednorazowe na jednej ze stacji. Śliczny druk, imitujący sweterek, ślicznie, świątecznie, uroczo :)
Udanego Tygodnia!




uwielbiam jaja sadzone na grzankach





I jeszcze sobotnia wyprawa do sklepu. Odwiedziłam Sphinx :)

wątróbka, podobno całkiem niezła... nie dla mnie ten przysmak...

hit zimy w restauracjach - herbata rozgrzewająca




zwieńczenie tygodnia - ciasto na obiad :)

Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz