piątek, 1 lipca 2016

Szybka potrawka pomidorowa z mięsem mielonym



Bardzo szybka! 
Wystarczy 20 minut i danie gotowe!
wystarczy mieć pełne garście niektórych produktów (dosłownie :) i samo się robi !

Składniki na 1 większą porcję lub dwie małe
* puszka pomidorów krojonych 
* garść mięsa mielonego z indyka
* garść makaronu ryżowego suchego
* garść oliwek zielonych odsączonych z zalewy
* łyżeczka drobno posiekanej szalotki
* łyżka oliwy z oliwek
* tymianek suszony łyżeczka
*sól i pieprz 

Na patelni rozgrzałam oliwę, obsmażyłam cebulkę i mięso, dorzuciłam tymianek, pomidory z puszki razem z sokiem, oliwki. Całość  zagotowałam, dodałam makaron i pod przykryciem na małym ogniu dusiłam około 10 minut, doprawiłam do smaku solą i pieprzem, podusiłam jeszcze kilka minut i gotowe!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz