sobota, 6 września 2014

Najprostsza sałatka z wędzonej makreli






Sobota. 
Dzień porządków w mieszkaniu. 
Czas przygotować obiad, najlepiej coś szybkiego i prostego. Polecam:






Sałatka z wędzonej makreli

składniki:
* średnia makrela wędzona około 250 g
* 4 średnie ziemniaki obrane i ugotowane 
* 3 średnie ogórki kiszone
* 2 łyżki majonezu
* sól, pieprz do smaku
* natka pietruszki do przybrania, posypania

Przygotowania rozpoczęłam od ugotowania ziemniaków. Przestudzone pokroiłam na kostkę. Makrelę pozbawiłam skóry, ości i rozdzielałam ją w rękach na mniejsze kawałki. Ogórki kroiłam na pół, a następnie na plastry. Składniki wymieszałam w misce dodając majonez i doprawiając do smaku solą i pieprzem. Podane i udekorowane natką pietruszki.
Uwaga: makrela i ogórki są dość słone, więc trzeba uważać z solą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz