poniedziałek, 3 lutego 2014

Babeczki z jabłkiem

Na mroźny poniedziałek mam 




Babeczki z jabłkiem

składniki:
* dwa jabłka średniej wielkości obrane ze skóry i starte na tarce
* sok z połowy cytryny
* masło, około 170 g
* 3 jajka rozmącone
* 3/4 szklanki cukru
* szklanka mąki
* łyżka cynamonu
* półtorej łyżeczki proszku do pieczenia 

W dużej misce połączyłam na gładką masę masło i cukier, dodałam jajka i zmiksowałam. Do masy dołożyłam mąkę, proszek do pieczenia i cynamon całość wymieszałam. Do miski dodałam jabłka i sok z cytryny, wymieszałam. Ciastem napełniałam silikonowe foremki do babeczek. Piekłam około 30 minut w 180 stopniach. 

1 komentarz:

  1. Zapraszam na konkurs Walentynkowy na mojego bloga :))
    http://apetyczna-babeczka.blogspot.com/2014/02/konkurs-walentynkowy-z-nagrodami.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń