poniedziałek, 27 stycznia 2014

Ciasto z cynamonem i żurawiną



Na deser w ten zimowy czas upiekłam ciasto. Jego pierwowzór znalazłam TU. Jest naprawdę pyszne, aromatyczne. Pachnie dziś w całym domu!







Ciasto z cynamonem i żurawiną

składniki:
* szklanka chudego mleka, około 250 ml
* 2 szklanki mąki pszennej
* 2 jaja
* 6 łyżek miodu
* pół kostki masła, około 100 g
* 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
* łyżka cynamonu
* pół szklanki cukru
* około 50 g suszonej żurawiny, którą drobno posiekałam

Jajka roztrzepałam z mlekiem. W rondelku roztopiłam masło, dodałam cukier i miód i na małym ogniu mieszałam do połączenia się składników. Po przestudzeniu połączyłam z jajkami i mlekiem. W misce wymieszałam mąkę, proszek do pieczenia i cynamon. Dodałam wcześniej przygotowane składniki mokre, żurawinę i zmiksowałam. Ciasto piekłam około 50 minut w 180stopniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz