sobota, 21 grudnia 2013

Zawijasy z kurczakiem i papryką

Taka przekąska :) Bardzo łatwa do wykonania!


Zawijasy z kurczakiem i papryką

składniki:
* płat ciasta francuskiego (gotowiec ze sklepu)
* 3 łyżki sera żółtego startego na drobnych oczkach tarki
* pierś z kurczaka drobno posiekana lub zmielona około 200 g
* pół dużej czerwonej papryki posiekanej jak najdrobniej
* pół średniej cebuli drobno posiekanej
* przyprawy (sól, świeżo mielony pieprz, papryka mielona ostra) oczywiście według uznania ;)
* jajko roztrzepane
* kilka łyżek oliwy z oliwek, 4 - 5

Wykonanie:

Na oliwie z oliwek zeszkliłam cebulkę do której dodałam kurczaka, podsmażyłam i dodałam paprykę i przyprawy. Smażyłam około 10 minut, na średnim ogniu często mieszając. W miseczce roztrzepałam jako. Rozwinęłam ciasto francuskie i rozłożyłam wcześniej przygotowanego kurczaka z papryką, posypałam równomiernie serem. Brzegi posmarowałam roztrzepanym jajkiem i zawinęłam jak roladę. Pokroiłam na kromeczki i poukładałam na papierze do pieczenia. Piekłam około 25 minut. Podane świetnie smakuje z barszczem czerwonym. 

1 komentarz: