środa, 25 września 2013

Zupa kalafiorowa z kiełbasą



Prosty pomysł na szybki obiad w zabieganym czasie :) Dziś proponuję


Zupę kalafiorową

Składniki:
* pół średniego kalafiora podzielonego na różyczki
* średnia marchew pokrojona w plastry (lub jeszcze plastry na pół)
* pół małej cebuli drobno posiekanej
* średnia pietruszka korzeń starta na drobnych oczkach tarki
* około 150 g kiełbasy pokrojonej w plastry
* łyżka drobno startego korzenia selera
* sól
* pieprz
* 3 listki laurowe
* 3 - 4 ziarenka ziela angielskiego
* 1,5 litra bulionu warzywnego



Do rondla włożyłam kiełbasę i na małym ogniu wytopiłam z niej tłuszcz, dodałam cebulę i smażyłam całość do jej zeszklenia cebuli. Dodałam marchew, pietruszkę i selera, wymieszałam i podsmażyłam na średnim ogniu często mieszając. Zalałam bulionem i zagotowałam. Na małym ogniu całość bulgotała około 5 minut. Dodałam kalafior, listek laurowy, ziele angielskie, doprawiłam sola i pieprzem. Gotowałam około 25 minut na małym ogniu :) Udekorowałam świeżymi listkami pietruszki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz