poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Omlet na śniadanie - zawijany

Takie pożywne śniadanie w niedzielny słoneczny poranek i można ruszać na spacer. Zapraszam na 

Zawijany omlet z wędliną

składniki (na 1 omlet)
* 3 małe jaja
* 3 łyżki mleka
* pieprz
* sól
* kilka plastrów kiełbasy żywieckiej z indyka pokrojonych na cienkie paski
* 2 łyżki oliwy z oliwek
* łyżka masła
* łyżeczka drobno posiekanej natki pietruszki
* łyżeczka parmezanu


 
Na początku usmażyłam na oliwie kiełbasę, tak by była chrupiąca. Odsączyłam ją na ręczniku papierowym i zajęłam się przygotowaniem jajek. Wybiłam je do miseczki, dodałam mleko, pietruszkę, sól i pieprz. Dokładnie całość wymieszałam. Na patelni rozgrzałam masło i wylałam masę jajeczną. Na małym ogniu smażyłam z minutę po czym delikatnie przemieszałam, zostawiłam na małym ogniu około 3 minut. Na środek wyłożyłam pasek z usmażonej wcześniej kiełbaski. Delikatnie zawinęłam na kiełbasę boki ściętego omletu na kiełbasę i smażyłam jeszcze około 2 minut na średnim ogniu. Po usmażeniu przełożyłam na talerz i posypałam parmezanem. Gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz