poniedziałek, 29 lipca 2013

Kotlety mielone po bawarsku

Dziś mielone kotlety lecz w innej nieco odsłonie. Po bawarsku. Znalazłam ten przepis w jednym z numerów Claudii. Od razu miałam ochotę pobiec do sklepu po niezbędne składniki. Zapraszam na 

Kotlety mielone po bawarsku

składniki:
* pół kilograma mięsa mielonego z indyka (oryginalnie wieprzowe powinno być, lecz dla mnie za tłuste)
* jajko
* 4 łyżki bułki tartej
* cebula starta na tarce
* 2 łyżki chrzanu
* łyżka ketchupu pikantnego
* łyżka majeranku
* sól
* pieprz
* olej słonecznikowy do smażenia

Mięso wymieszałam z chrzanem, jajkiem, tartą bułką, cebulą, ketchupem i majerankiem. Doprawiłam solą i pieprzem. Odstawiłam do lodówki na kilka godzin. Z masy formowałam małe kotleciki i smażyłam je na średnim ogniu z każdej strony. Po usmażeniu odsączyłam nadmiar tłuszczu na papierowym ręczniku. Świetnie smakują same lub w towarzystwie sałatki, ziemniaczków... Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz