czwartek, 7 lutego 2013

Zrazy z indyka z boczkiem


Błąkając się po sklepie natrafiłam na dział z mięsem. Przyszedł mi do głowy pomysł na roladki z indyka. Taką moją wersję tradycyjnych zrazów. Kupiłam więc sznycle i pobiegłam do domu gotować obiad.

Zrazy z indyka z boczkiem

składniki:
* 4 sznycle z indyka, rozbite tłuczkiem na cienkie plastry
* 2 plastry boczku
* 2 plastry serka topionego
* 2 - 3 łyżki mąki
* 2- 3 suszone grzybki
* oliwa z oliwek
* cebulka szalotka drobno posiekana
* około pół szklanki wody
* przyprawy - sól, pieprz, ostra papryka, kumin, mielona kolendra, czosnek granulowany

Rozbite plastry indyka przyprawiłam z jednej strony. Na przyprawionych sznyclach rozkładałam po pół plastra boczku  i pól plastra serka. Zawinęłam roladki i spięłam wykałaczką. Gotowe zrazy obtoczyłam dokładnie w mące. Na patelni rozgrzałam kilka łyżek oliwy i podsmażyłam na niej cebulkę, następnie obsmażyłam roladki i zalałam wodą. Do sosu dodałam kilka grzybów suszonych. Całość lekko posoliłam i oprószyłam świeżo mielonym pieprzem. Dusiłam pod przykryciem około pół godziny na małym ogniu co jakiś czas przewracając roladki na drugą stronę. I tak oto otrzymałam przepyszne zraziki w sosie grzybowym. Do tego ziemniaki... Polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz