sobota, 19 stycznia 2013

Jajka z łososiem



Dziś wreszcie mam czas. 
I rano i do samego wieczora.
I nic nie zamierzam robić. Nadmiar obowiązków ostatnio pozbawił mnie czasu na wszystkie przyjemności. 
No może poza jedną, czytaniem 3 tomu "Gry o tron" w autobusie. 

Na śniadanie tymczasem




jajecznica z 2 jaj z łososiem, grzanką i groszkiem

składniki (dla 1 osoby)
* kromka chleba razowego
* 2 jajka
* 50 gram łososia wędzonego
* łyżka groszku konserwowego
* pół łyżeczki drobno posiekanego koperku
* łyżeczka oliwy z oliwek
* sól, pieprz, szczypta curry

Wstałam rano i miałam ochotę na ciepłe śniadanie. Szybki rzut oka na zawartość lodówki i już wiem co chcę jeść. 

Na patelni rozgrzałam oliwę i podsmażyłam na niej chleb pokrojony w kostkę, około 1cm. Dołożyłam łososia i na małym ogniu chwilę smażyłam. Przyprawiłam solą, pieprzem, curry i koperkiem, dodałam groszek i wymieszałam. Na całość rozbiłam 2 jaja i smażyłam do ich ścięcia się często mieszając. Zjedzone ze smakiem :)

1 komentarz:

  1. łosoś i jajko to pyszne połączenie :) podoba mi się taka jajecznica!

    OdpowiedzUsuń