czwartek, 13 grudnia 2012

Roladki z boczkiem


Czas. 
Nie mam. 
Obiad musi być szyki, łatwy i przede wszystkim smaczny. Jeszcze tydzień, jeszcze chwilka i  oddech od obowiązków i więcej czasu na przyjemne gotowanie, pieczenie, mieszanie i krojenie... Tymczasem smaczny pomysł na

roladę z boczkiem

składniki
* ciasto TO
* boczek, pokrojony w kostkę
* cebula pokrojona w kostkę
* kilka plastrów sera żółtego
* oliwa z oliwek

Ciasto wcześniej zrobiłam. Rozwałkowałam na grubość około połowy centymetra. na cieście ułożyłam plaster sera. Wróć! Początek: boczek wyjęty z lodówki i oswobodzony z opakowania, pokroiłam. Zwykle kupuje boczek w plastrach... i kroję na paseczki. Na patelni rozgrzałam oliwę, łyżkę dosłownie, na rozgrzaną dorzuciłam cebulę, po chwili boczek. Boczek wysmażyłam, nadmiar tłuszczu odlewałam. Boczek ma być chrupiący. Powrót do ciasta. Na cieście i serze rozłożyłam równomiernie wysmażony na oliwie i cebuli boczek. Zawinęłam roladkę i upiekłam. Około 30 minut i obiad bosko rozpływa się w ustach. I na śniadanie też jest co zjeść! 


1 komentarz:

  1. Muszę przetestować :) Moje chłopaki będą zachwycone. Fajny przepis i pomysł.

    OdpowiedzUsuń