poniedziałek, 19 listopada 2012

Sucharki



Ciastka do słoiczka. Na chwile do kawy, na czas do herbaty, na czas czegoś słodkiego.

Biscotti

składniki
* szklanka mąki
* jajko
* pół szklanki cukru
* 3 łyżki Amaretto
* 50 g posiekanych płatków migdałów
* pół gorzkiej czekolady z orzechami drobno posiekanej
* płaska łyżka cynamonu
* płaska łyżeczka proszku do pieczenia

W misce roztrzepałam jajko z cukrem, dodałam mąkę, proszek do pieczenia, likier i cynamon, wymieszałam i dodałam migdały i czekoladę. Zagniotłam ciasto i uformowałam wałek o długości około 40 cm. Ułożyłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piekłam około 20 minut. Wyjęłam, lekko przestudziłam i pokroiłam na kromki o grubości około 1 cm. Ułożyłam na blaszce i piekłam jeszcze 10 minut, kromki przewróciłam na drugą stronę w połowie pieczenia.

3 komentarze:

  1. uwielbiam je do chrupania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam biscotki - ostatnio namiętnie wypróbowuję różne wersje. Twoja wygląda bardzo chrupiąco ;)

    OdpowiedzUsuń