niedziela, 17 czerwca 2012

Tost Day - Ś24




No tak jak już tostowy chleb kupiłam, to go wykorzystam do końca. Tosty nie śniły mi się dziś, ale miałam ochotę na takie połączenie ;) I czas na odkurzenie patelni grillowej. 
4 kromki chleba tostowego pozbawiłam skórek z każdej strony, generalnie nie wiem dlaczego. Posmarowałam masłem z każdej strony i wrzuciłam na patelnię. Podsmażyłam na jednej ze stron, by zrumieniły się i wyjęłam. 
Na stronie podsmażonej ułożyłam w następującej kolejności:
* gorgonzolę rozsmarowałam
* posypałam ziołami prowansalskimi
* poukładałam pokrojone w paseczki plastry kiełbasy Chorizo 
* przykryłam serem topionym Ementaler 




Wrzuciłam na patelnię i pod przykryciem, na małym ogniu smażyłam około 4 minut, no w każdym razie tyle, ile ser potrzebował na rozpuszczenie. Danie gotowe, polałam jeszcze ketchupem pikantnym i zjadłam :))
mmm... mmm.... mmm... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz