sobota, 26 maja 2012

Pasta z tuńczyka - wydanie 2







Kocham ryby! pieczone, grillowane... Pastę z tuńczyka już kiedyś robiłam, ale do takich pyszności grzech nie wrócić! Tym razem zmieniłam nieco skład.

Składniki:

puszka tuńczyka w sosie własnym
3 suszone pomidory w oliwie
kilka czarnych oliwek
Papryka żółta (kawałek nieduży wystarczy)zioła (bazylia, pieprz, tymianek, sól - na oko)
kremowy serek - 2 łyżeczki 
łyżka majonezu, jak zawsze Kielecki 




Wykonanie:
Oczywiście można wszystko zmiksować, można. Otrzymamy wtedy niezbyt ładnie wyglądającą pastę. Ja wszystko drobno posiekałam. Ale od początku. Tuńczyka odsączyć z zalewy, przełożyć do dużej miski i rozdrobnić widelcem. Posiekać drobno oliwki, pomidory, paprykę, dodać do miski z tuńczykiem, widelcem wszystko wymieszać. Dołożyć 2 łyżeczki serka i łyżeczkę majonezu, przyprawy i wszystko rozgnieść i wymieszać widelcem. Pasta gotowa. Podałam sobie pastę na ciabatcie z ziołami, mniam, mniam :))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz