piątek, 25 maja 2012

Paluszki camembert



Idealna przekąska do wina lub piwa. Idealna! Smażony camembert. Wiele osób smaży go w całości, ja nie należę do tej grupy.  Pokroiłam na plastry!


Składniki 
* camembert naturalny
* jajko
* bułka tarta 
* przyprawy (sól i pieprz, u mnie świeżo mielony, kolorowy)
* olej, dziś słonecznikowy


I zaczynamy!



Ser pokroiłam na plastry, około o,5 cm.




Każdy kawałek sera zamoczyłam w roztrzepanym jajku z dodatkiem soli i pieprzu. Następnie obtoczyłam w bułce tartej.







Usmażyłam na rozgrzanym oleju słonecznikowym.


Wyjęłam żurawinę. 


Usmażone serowe mini pyszności ozdobiłam żurawiną. Wszystko zniknęło bardzo szybko! :)))



3 komentarze:

  1. Oj,lubię to! Zawsze smażę cały krążek ,ale z żurawinką jeszcze nie próbowałem ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, polecam to! a żurawinki ci u mnie dostatek :)))

      Usuń
  2. Camembertowe paluszki, dobry pomysł :) Poręczniejsze niż serek w całości, no i...więcej panierki nigdy nie zaszkodzi :D

    OdpowiedzUsuń