wtorek, 18 lipca 2017

Łosoś na zielonych warzywach

Czeeeeeeść :)

Leniwe wakacje... Takich mi było potrzeba, a do tego wena na gotowanie i smażenie dopisuje! Dziś zjadłam przepysznego łososia z patelni. Lekkie i smaczne danie w sam raz na taki piękny dzień. Bardziej inspiracja niż przepis :)

potrzebujesz:

* kawałek świeżego łososia ze skórą
* sól, pieprz, odrobina koperku, 
* kilka kropel sosu sojowego
* olej kokosowy
* szczypta ziaren sezamu
* ugotowana fasolka
* ugotowany bób

Przygotowania zaczęłam od doprawienia łososia solą, pieprzem i odrobina koperku i odstawiłam go na bok.
W tym czasie ugotowałam fasolkę i bób - czas jest względny i zależy od jakości i świeżości warzyw... trzeba pilnować i gdy są odpowiednio miękkie wyłączyć.

Na patelni rozgrzałam olej kokosowy i usmażyłam łososia zaczynając od strony bez skóry. Podlałam go na koniec sosem sojowym i gotowe. Smażę zawsze około 5 - 8 minut na średnim ogniu. 

Całość wyłożyłam na talerz zaczynając od warzyw odsączonych z wody, potem łosoś i posypałam sezamem. 



Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz