niedziela, 2 kwietnia 2017

Gofry wytrawne na śniadanie

Kupiłam gofrownicę i szaleję z goframi.
Najlepsze są weekendowe śniadania z nimi w roli głównej.

Pomysł na gofry wytrawne

składniki na 4 gofry
* jajko ( żółtko wbijam do miski, z białka ubijam pianę)
* szklanka mąki pszennej (około 3 czubatych łyżek)
* 1/4 szklanki mleka 
* 3/4 szklanki wody
* łyżka oleju kokosowego
* szczypta soli 
* szczypta proszku do pieczenia

* ulubione dodatki w ilości dowolnej - u mnie ser pleśniowy, pieczone kiełbaski drobiowe i pomidor

W misce wymieszałam żółtko jaja, mąkę, wodę, mleko, proszek do pieczenia, sól, olej. Na koniec dodałam pianę ubitą z białka jaja i gotowe! Rozgrzałam gofrownicę i piekłam około 10 minut - nie otwieram gofrownicy. Lubię takie twarde gofry, które można wziąć do ręki i zjeść jak kanapkę :)
Po otwarciu gofrownicy kruszę na gorące gofry ser, czekam chwilę aż się roztopi, ale nie zamykam gofrownicy ;)

Na wyjęte gofry z serem układam dodatki - kiełbaski, pomidory... i co tam jeszcze wyobraźnia podpowie!

Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz