środa, 26 sierpnia 2015

Placki cukiniowo - marchewkowe




Niedawno odwiedziła mnie Monika, która przywiozła mi całą siatkę pełną cukinii! Zapowiada się kilka przepisów na dania z cukinią w roli głównej!




składniki (dla 2 osób)
* średnia cukinia umyta i starta na dużych oczkach tarki
* średnia marchew umyta, obrana i starta na dużych oczkach tarki
* mała cebula starta na drobnych oczkach tarki
* 4 łyżki mąki pszennej pełnoziarnistej
* 2 jaja
* sól, pieprz
* suszony tymianek, szczypta ostrej papryki mielonej
* kilka łyżek mleka
* olej słonecznikowy do smażenia

W dużej misce wymieszałam jaja z mąką i mlekiem, by powstało gęste ciasto, dodałam cukinię, marchew, cebulę i przyprawy - tymianek i paprykę, doprawiłam całość solą i pieprzem. Smażyłam na oleju słonecznikowym na złoty kolor. Przed podaniem placki odsączyłam na ręczniku papierowym, Podane z dipem jogurtowo - czosnkowym. Smacznego!




Wspólnie z Moniką prowadzimy bloga z różnościami Black and Pink
Zapraszam i tam :)


2 komentarze: