niedziela, 16 lutego 2014

Babeczki z kokosem

Niedawno robiłam TO ciasto. Bardzo mi smakowało, więc postanowiłam zrobić je jako babeczki. Przepis lekko zmodyfikowałam i powstały

Babeczki z kokosem

składniki (na około 12 sztuk)

* szklanka mąki pszennej
* 1/4 szklanki cukru
* 2 jajka
* około 120 g masła roztopionego
* łyżeczka proszku do pieczenia
* sok i skórka z cytryny
* 7 łyżek wiórków kokosowych
* czekolada mleczna do dekoracji

Wykonanie jest niezwykle proste! Suche składniki dokładnie wymieszałam, dodałam składniki mokre i połączyłam. Przelałam do silikonowych foremek, tak około 3/4 ich wysokości. Piekłam około 20 minut w 180 stopniach. Po wystudzeniu udekorowałam czekoladą mleczną. 



3 komentarze:

  1. Kocham wszystko co kokosowe :) I takie babeczki też kocham :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokosowe wypieki to coś, co mogłabym zajadać bez końca! Babeczki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniam, wyglądają naprawdę pysznie :)

    OdpowiedzUsuń