niedziela, 9 grudnia 2012

tak niedzielnie...

oj już dawno nie pokazywałam moich śniadań... ciemno jest gdy wstaję... ciemno jest gdy wracam... zimy nie lubię... ciemno, mokro... za dużo grubych ubrań... nie, to zdecydowanie nie mój czas... tymczasem

jajko rozpływające się

składniki
* 3 kromki chleba razowego pokrojonego w kosteczkę
* 3 jajka
* kilka plastrów kiełbasy żywieckiej, pokrojonej w kostkę
* plater sera żółtego, pokrojony w kosteczkę
* 3 łyżki oliwy z oliwek
* sól i pieprz

Na patelni rozgrzałam oliwę, wrzuciłam wędlinę i chleb. Podpiekłam, pomieszałam i na to rozbiłam jajka, posoliłam, posypałam pieprzem, serem żółtym i przykryłam pokrywką. Smażyłam do ścięcia się jajek, żółtko rozlewało się przyjemnie. Zjedzone ze smakiem niedzielnego przedpołudnia.

1 komentarz:

  1. świetny pomysł i świetne wykonanie :) jestem po wrażeniem, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń