wtorek, 3 lipca 2012

śniadaniowy przegląd tygodnia - część 1

Zaczęły mnie nudzić posty śniadaniowe... Ale lubię fotografować jedzenie, nawet aparatem w telefonie, więc ... od czasu do czasu pojawi się post pod takim właśnie tytułem :) a co najważniejsze apetycznie śniadaniowy ... :)

Dziś na zdjęciach:
1. serek wiejski z dżemem z moreli i bułeczka z ziarnami
2. kanapka z serem topionym paprykowym i kurczakiem pieczonym
3. croissant z malinami i twaróg chudy z dżemem z moreli

1                                                   2                                                      3
To jeszcze nie wszystko. Pojawiły się jeszcze dwa dania w śniadaniowym menu. Pierwsze to elegancka kanapka z serem pleśniowym, odrobiną pesto, polędwicą sopocką, pomidorem, całość skropiona oliwą z oliwek, posypana świeżą bazylią i odrobiną startej skórki z cytryny.


I druga opcja, czyli rewelacyjna jajecznica z grzankami. Na patelni, skropionej odrobioną oliwy, podpiekłam chleb pokrojony w kosteczki. Posypałam go ziołami prowansalskimi, solą i pieprzem. Zalałam roztrzepanymi dwoma jajkami. Całość usmażyłam i zjadłam z  pokrojonym w ćwiartki pomidorem. Naprawdę sama byłam pod wrażeniem, jak dobre wyszło mi danie śniadaniowe :))


Do następnego śniadaniowego przeglądu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz