sobota, 9 czerwca 2012

Śniadanie 19





Wczorajsze zakupy w supermarkecie sprawiły mi ogromną radość! Znalazłam na półce serek, który pamiętam jeszcze z dzieciństwa. Myślałam, że już go nie produkują, a tu taka niespodzianka! Miła niespodzianka! To serek Gucio, kupiłam naturalny i waniliowy. Dziś przypomniałam sobie smak naturalnego Gucia ;)
Zrobiłam sobie roladki.


Składniki:
* serek Gucio naturalny, lub inny serek naturalny, co kto lubi :)
* kilka plastrów ulubionej wędliny, ich ilość zależy od tego, na jak dużo koreczków macie ochotę
* papryka


Wędlinę smarujemy serkiem, zawijamy jak roladę, kroimy na małe kawałki.






 Paprykę myjemy, kroimy na małe części, nabijamy na wykałaczkę najpierw paprykę a następnie roladkę. I gotowe! 


A to mój pierwszy kolaż. Znalazłam ciekawą stronę do robienia kolaży on-line. Strona bardzo prosta w obsłudze. Link w prawym dolnym rogu zdjęcia. 

2 komentarze: