niedziela, 3 czerwca 2012

Śniadanie 16




Postanowiłam dziś wysilić się trochę bardziej i na śniadanie przygotowałam grillowane kanapki.


Skład:
* 4 kromki chleba razowego, każdy chleb się nadaje
* masło do posmarowania kromek z dwóch stron
* 2 plastry salami
* 2 plastry sera do tostów
* pieczarka
* przyprawy (pieprz, sól, zioła prowansalskie)


Sos:
* łyżka majonezu, oczywiście mojego ukochanego
* łyżka musztardy sarepskiej


Do miseczki wkładamy składniki sosu i mieszamy. Sos mieszamy przed przygotowaniem kanapek.


Składniki ambitnie układamy na kromkach, ja zrobiłam to tak jak widać na zdjęciu. Posypujemy przyprawami w ilości odpowiedniej. Kromki składamy i na patelnię grillową! Rozgrzaną patelnię grillową! Smażymy około 5 minut z każdej strony na małym ogniu.


Wykładamy na talerz, ozdabiamy sosem według własnego pomysłu i zjadamy :)






:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz