poniedziałek, 25 czerwca 2012

Jedzenie na zamówienie


Zdarzają się każdemu takie dni w pracy, że nie ma czasu na nic. Taki gorący okres nastąpił właśnie u mnie... Zdecydowaliśmy się na szybki obiad w pobliskiej pizzerii. Trafiło na Al Pomodoro. Byłam też w lokalu, więc miejsce sprawdzone. Mają duży wybór makaronów, pizzy, dań mięsnych i z ryba i zupy. Na zamówienie jednak najlepszym dla mnie rozwiązaniem jest pizza lub sałatka. Zamówiliśmy więc dla każdego coś miłego. Była pizza pepperoni, hawajska, kuleczki chlebowe i moja ukochana sałatka Primavera z kurczakiem grillowanym, rozpływającą się w ustach fetą, pomidorami, skropiona sosem balsamicznym... Mmmm...

Jakość jedzenia a wynos naprawdę niezła, moja sałatka rewelacyjna. Co do pizzy to fanką nie jestem, ale koleżanki zadowolone. Świetną sprawą są kuleczki chlebowe, podawane do nich masło ziołowo - czosnkowe jest wyśmienite. Cenowo również jest nieźle, zwłaszcza gdy posiada się kartę stałego klienta, otrzymuje się dość korzystną zniżkę. Generalnie polecam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz