sobota, 12 maja 2012

Pasta z Tuńczyka



Pomysły na dania czasem przychodzą same. Czasem po obejrzeniu programu kulinarnego, książki kucharskiej. A dziś przepis znaleziony na jednym z blogów o jedzeniu. Pasta z Tuńczyka. Uwielbiam ryby więc od razu zabrałam się do przyrządzania pasty, oczywiście zmodyfikowałam trochę przepis.


Składniki:

puszka tuńczyka w sosie własnym
3 suszone pomidory w oliwie
kilka czarnych oliwek
3 ogórki konserwowe (te w wersji mini, użyłam pikantnych)
garść posiekanej bazylii
kremowy serek - 2 łyżeczki 
łyżka majonezu, jak zawsze Kielecki 
sól, pieprz Cayenne, zioła prowansalskie - do smaku


Wykonanie:
Oczywiście można wszystko zmiksować, można. Otrzymamy wtedy niezbyt ładnie wyglądającą pastę. Ja wszystko drobno posiekałam. Ale od początku. Tuńczyka odsączyć z zalewy, przełożyć do dużej miski i rozdrobnić widelcem. Posiekać drobno oliwki, pomidory, ogórki i bazylię, dodać do miski z tuńczykiem, widelcem wszystko wymieszać. Dołożyć 2 łyżeczki serka i łyżeczkę majonezu, przyprawy i wszystko rozgnieść i wymieszać widelcem. Pasta gotowa.







Miłego dnia!
Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz